Цього року уряд спрямує не менше 500 мільйонів рублів на просування російських брендів, насамперед кошти будуть витрачені на телевізійну рекламу. Про це у рамках форуму «Тиждень російського ретейлу» заявив голова Мінпромторгу Денис Мантуров, повідомляє ТАСС.
За його словами, бренди з російською назвою, як показує практика, продаються гірше за закордонні. Тому росіян необхідно в той чи інший спосіб переконати перейти на вітчизняні товари, і почати слід з реклами. Міністр запевнив, що відповідний нормативний акт ухвалять найближчим часом.
“Прийнято принципове рішення: ми домовилися, визначили обсяг коштів, який буде в пілотному режимі виділено на цей захід”, – сказав він.
Після початку спецоперації в Україні Росію залишили десятки популярних брендів та міжнародних корпорацій. Деякі з них продали свій російський бізнес, інші перебувають у стадії переговорів.
Зокрема, повністю пішли з Росії мережа ресторанів швидкого харчування “Макдоналдс” та французький автовиробник Renault. В даний час колишній “Макдоналдс” готується відкритися під новою назвою, яку поки не афішували, а автозавод у Москві має намір перейти на випуск автомобілів “Москвич”.